ریست تلفن پاناسونیک۷۷۳۰ / برگشت به تنظیمات اولیه تلفن سانترال KX-T7730

Back to آموزش

ریست تلفن پاناسونیک۷۷۳۰ / برگشت به تنظیمات اولیه تلفن سانترال KX-T7730

این دستگاه یکی از تلفن های شرکت پاناسونیک است که در دستگاه های سانترال مدل TEM/TES 824 یا سانترال های جدید، مدل NS500 مورد استفاده قرار می گیرد.

برای استفاده از این تلفن در مدل های پرظرفیت دستگاه های سانترال سری TDA/TDE باید ابتدا کارت های مورد نظر برای راه اندازی این تلفن را روی دستگاه نصب نماییم و سپس بتوانیم از خدمات مختلف تلفن سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰ استفاده نماییم.

یکی از کاربرد های مهم گوشی سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰ توانایی برنامه ریزی دستگاه های سانترال از طریق این گوشی می باشد.

هدف از ریست نمودن تلفن سانترال پاناسونیک مدل ۷۷۳۰
همانطور که گفتیم این تلفن قابلیت برنامه ریز دستگاه های سانترال کم ظرفیت ۸۲۴ را دارد.

نحوه ی ریست کردن تلفن پاناسونیک ۷۷۳۰

برای ریست تلفن پاناسونیک ۷۷۳۰ ابتدا کلید Program و سپس مربع (#)  و ستاره (*)را روی صفحه کلید تلفن فشار می دهیم.پس از این کار با فشار دادن دکمه ی STORE روی صفحه کلید تلفن، عمل ریست نمودن را انجام می دهیم.

با انجام این کار کلیه عملیات های تلفن و همچنین کد های مورد نظر برای کلید های حافظه که قبلا به دستگاه داده شده است پاک شده و ریست کامل می شود و تلفن به حالت اولیه و پیش فرض بر می گردد.

برای اطلاعات بیشترمشاوران شرکت شبکه گستران مهرنوین منتظرتماس شماعزیزان می باشند.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

Back to آموزش